Your webbrowser is outdated and no longer supported by Microsoft Windows. Please update to a newer browser by downloading one of these free alternatives.

Τηγανίτες

  • Χρόνος ΜαγειρέματοςΔεν είναι διαθέσιμο
  • Χρόνος ΠροετοιμασίαςΔεν είναι διαθέσιμο
  • Μερίδες8
recipe image Τηγανίτες

Υλικά

  • 2 1/2 ποτήρια χλιαρό νερό
  • 1/2 ποτήρι ελαιόλαδο 'Αλτις
  • 1/2 κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • Χυμός λεμονιού (από 2 λεμόνια)
  • 2 κουταλιές μαγιά σε σκόνη
  • 1 πρέζα αλάτι
  • Βιτάμ soft (για το τηγάνισμα)
  • Διάφορα φρέσκα φρούτα
  • Μέλι
  • Ξηροί καρποί
  • Βιτάμ κλασικό
Energy (kcal)0 kcal
Energy (kJ)0 kJ
Protein (g)0.0 g
Carbohydrate incl. fibre (g)0.0 g
Carbohydrate excl. fibre (g)0.0 g
Sugar (g)0.0 g
Fibre (g)0.0 g
Fat (g)0.0 g
Saturated fat (g)0.0 g
Unsaturated fat (g)0.0 g
Monounsaturated fat (g)0.0 g
Polyunsaturated fat (g)0.0 g
Trans fat (g)0.0 g
Cholesterol (mg)0 mg
Sodium (mg)0 mg
Salt (g)0.00 g
Vitamin A (IU)0 IU
Vitamin C (mg)0.0 mg
Calcium (mg)0 mg
Iron (mg)0.00 mg
Potassium (mg)0 mg

Εκτέλεση

  1. Χτυπάμε στο μίξερ το νερό, το αλεύρι, το χυμό λεμονιού, τη μαγιά και το αλάτι. Προσθέτουμε το ελαιόλαδο και ανακατεύεουμε για λίγα λεπτά, ώσπου ο χυλός να γίνει λείος. Τον αφήνουμε για 15 λεπτά να φουσκώσει.
  2. Αλείφουμε με Βιτάμ ένα μικρό αντικολλητικό τηγάνι σε σιγανή φωτιά. Βάζουμε μια κουταλιά από το χυλό στο τηγάνι και το κινούμε, ώστε να σχηματιστεί ένας στρογγυλός δίσκος.
  3. Ψήνουμε και από τις δύο πλευρές, μέχρι να ροδίσουν. Επαναλαμβάνουμε, αλείφοντας κάθε λίγο το τηγάνι με Βιτάμ.
  4. Βάζουμε τις τηγανίτες σε πιατέλα, με χαρτί κουζίνας ανάμεσα, και τις σκεπάζουμε, για να μείνουν ζεστές.
  5. Τις σερβίρουμε με φρουτοσαλάτα, μέλι, ξηρούς καρπούς ή με πουρέ φρούτων, που μπορούμε να ετοιμάσουμε με Βιτάμ, χτυπώντας το να αφρατέψει, αναμεμειγμένο με πουρέ φρέσκων φρούτων της αρεσκείας μας και λίγη ζάχαρη άχνη με λίγο χυμό λεμόνι.