Your webbrowser is outdated and no longer supported by Microsoft Windows. Please update to a newer browser by downloading one of these free alternatives.

Βασική συνταγή ομελέτας

  • Χρόνος Μαγειρέματος20 λεπτά
  • Χρόνος ΠροετοιμασίαςΔεν είναι διαθέσιμο
  • Μερίδες1
recipe image Βασική συνταγή ομελέτας

Υλικά

  • 4 αυγά
  • 2 κουταλιές γάλα
  • 50 γραμμάρια Βιτάμ Culinesse
  • Αλάτι
  • Αλεσμένο μαύρο πιπέρι
Energy (kcal)0 kcal
Energy (kJ)0 kJ
Protein (g)0.0 g
Carbohydrate incl. fibre (g)0.0 g
Carbohydrate excl. fibre (g)0.0 g
Sugar (g)0.0 g
Fibre (g)0.0 g
Fat (g)0.0 g
Saturated fat (g)0.0 g
Unsaturated fat (g)0.0 g
Monounsaturated fat (g)0.0 g
Polyunsaturated fat (g)0.0 g
Trans fat (g)0.0 g
Cholesterol (mg)0 mg
Sodium (mg)0 mg
Salt (g)0.00 g
Vitamin A (IU)0 IU
Vitamin C (mg)0.0 mg
Calcium (mg)0 mg
Iron (mg)0.00 mg
Potassium (mg)0 mg

Εκτέλεση

  1. Χτυπάμε τα ασπράδια από τους κρόκους των αυγών, χωριστά, τα ενώνουμε και προσθέτουμε το γάλα, το αλάτι και το πιπέρι.
  2. Ζεσταίνουμε σε ένα τηγάνι λίγο Βιτάμ Culinesse και, όταν ζεσταθεί καλά, ρίχνουμε μέσα τα χτυπημένα αυγά και ψήνουμε την ομελέτα , ξεκολλώντας τη με μία σπάτουλα. Αν κάπου πιάσει, περιστρέφουμε λίγο το τηγάνι, για να πάει προς τις άκρες το υγρό αυγό.
  3. Όταν η ομελέτα ψηθεί από την κάτω μεριά, τη διπλώνουμε στα δύο και, γέρνοντας το τηγάνι, την αφήνουμε να γλιστρήσει στην πιατέλα του σερβιρίσματος.