Your webbrowser is outdated and no longer supported by Microsoft Windows. Please update to a newer browser by downloading one of these free alternatives.
Το κολατσιό από το σπίτι είναι η ιδανική επιλογή, έτσι ώστε τα παιδιά να μην καταφεύγουν σε ανθυγιεινές επιλογές από το κυλικείο.

Σημαντικό είναι να γνωρίζετε το πρόγραμμα των διαλειμμάτων και δραστηριοτήτων των παιδιών, ώστε να μπορείτε να προγραμματίσετε τις μερίδες του φαγητού τους. Επίσης, θα ήταν καλό να δίνετε στα παιδιά τουλάχιστον 2-3 μικρά γεύματα για το σχολείο, τα οποία θα μπορούν να απολαύσουν σε ξεχωριστά διαλείμματα και όχι μία και έξω.

Μερικά έξυπνα σνακ που μπορεί να έχει το παιδί μαζί του είναι:

  • Φρέσκα φρούτα, όπως μπανάνα, μήλο, μανταρίνι, κάποιο φρούτο εποχής. Η μπανάνα αποτελεί τη συνηθισμένη επιλογή, επειδή είναι νόστιμη και προσφέρει άμεση ενέργεια!
  • Τα αποξηραμένα φρούτα, ως εναλλακτική των φρέσκων, όπως δαμάσκηνα και σταφίδες, που είναι νόστιμα και υγιεινά.
  • 1 φέτα σπιτικό κέικ παρασκευασμένο με Βιτάμ και 1 φυσικό χυμό ή φρούτο εποχής.
  • Μπισκότα σπιτικά φτιαγμένα με Βιτάμ και αποξηραμένα φρούτα.
  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης, εύκολο στη μεταφορά και χορταστικό.
  • Σάντουιτς σε ψωμί ολικής αλέσεως ή αραβική με τυρί, γαλοπούλα, Βιτάμ και λαχανικά της αρεσκείας του.
  • Τονοσάντουιτς με μαρούλι, κρεμμυδάκι και λίγο Βιτάμ. Θρεπτικό και νόστιμο!!
  • 1-2 κομμάτια σπιτική πίτσα.
  • Μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως ή ξηρών καρπών και φρούτων. Μπορείτε να φτιάξετε και στο σπίτι τις δικές σας!
  • Παξιμάδια ή πολύπορα κριτσίνια.

Ακόμη καλύτερο θα ήταν, αν το παιδί συμμετέχει στην αγορά των τροφίμων που θα χρειαστούν και στην προετοιμασία του δικού του κολατσιού, έτσι ώστε να λιγοστεύουν οι πιθανότητες να γυρίσει σπίτι χωρίς να το έχει καταναλώσει! Όλα αυτά καθιστούν την καντίνα της μαμάς την καλύτερη επιλογή για τα γεύματα του παιδιού στο σχολείο, αλλά και την πιο οικονομική!!