Your webbrowser is outdated and no longer supported by Microsoft Windows. Please update to a newer browser by downloading one of these free alternatives.

Κάρυ σολομού με Βιτάμ ρόφημα Αμυγδάλου

  • Χρόνος Μαγειρέματος30 λεπτά
  • Χρόνος ΠροετοιμασίαςΔεν είναι διαθέσιμο
  • Μερίδες4
recipe image Κάρυ σολομού με Βιτάμ ρόφημα Αμυγδάλου

Υλικά

  • 2 φέτες φρέσκου σολομού
  • 1 κρεμμύδι
  • 1 κουταλιά της σούπας φρέσκο τζίντζερ
  • 1 κουταλιά της σούπας πάστα κάρυ
  • 250 ml Βιτάμ ρόφημα Αμυγδάλου
  • Φρέσκο κόλιανδρο
  • Ελαιόλαδο
  • Αλάτι
Energy (kcal)0 kcal
Energy (kJ)0 kJ
Protein (g)0.0 g
Carbohydrate incl. fibre (g)0.0 g
Carbohydrate excl. fibre (g)0.0 g
Sugar (g)0.0 g
Fibre (g)0.0 g
Fat (g)0.0 g
Saturated fat (g)0.0 g
Unsaturated fat (g)0.0 g
Monounsaturated fat (g)0.0 g
Polyunsaturated fat (g)0.0 g
Trans fat (g)0.0 g
Cholesterol (mg)0 mg
Sodium (mg)0 mg
Salt (g)0.00 g
Vitamin A (IU)0 IU
Vitamin C (mg)0.0 mg
Calcium (mg)0 mg
Iron (mg)0.00 mg
Potassium (mg)0 mg

Εκτέλεση

  1. Βγάζουμε τον σολομό από το ψυγείο και τον αφήνουμε να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου.
  2. Παράλληλα, ξεφλουδίζουμε το κρεμμύδι και κόβουμε το τζίντζερ σε μικρά κυβάκια.
  3. Σε ένα τηγάνι, σοτάρουμε το κρεμμύδι και το τζίντζερ με λίγο ελαιόλαδο μέχρι να ξανθίσει.
  4. Προσθέτουμε την πάστα κάρυ και αφήνουμε να ψηθεί για 1 με 2 λεπτά, ανακατεύοντας με μια ξύλινη κουτάλα.
  5. Ρίχνουμε το Βιτάμ ρόφημα Αμυγδάλου και αφήνουμε να σιγοβράσει για 10 περίπου λεπτά.
  6. Καθώς περιμένουμε, κόβουμε τον σολομό σε κύβους των 3 εκατοστών περίπου.
  7. Όταν η σάλτσα δέσει λίγο, ρίχνουμε τους κύβους σολομού, σκεπάζουμε και αφήνουμε να ψηθεί για 1 λεπτό περίπου ώστε να αποφύγουμε το υπερβολικό ψήσιμο του σολομού.
  8. Μπορούμε να σερβίρουμε το κάρυ μας με ρύζι basmati ή thaï, ρίχνοντας επάνω φύλλα φρέσκου κόλιανδρου και flakes αμυγδάλου.