Your webbrowser is outdated and no longer supported by Microsoft Windows. Please update to a newer browser by downloading one of these free alternatives.
Λείπετε αρκετές ώρες την ημέρα από το σπίτι, γυρνάτε αργά και πρέπει να ετοιμάσετε το βραδινό της οικογένειας.

Σίγουρα θέλετε εύκολα φαγητά και όχι βαριά σε λιπαρά. Αν τα παιδιά δεν έχουν χρόνο να βοηθήσουν στην προετοιμασία, λόγω διαβάσματος, μπορείτε να τους ζητήσετε μόνο να συμμετέχουν στο στρώσιμο του τραπεζιού. Ακόμα και αυτό, αποτελεί μια καλή ευκαιρία να μάθουν καλούς τρόπους. Το Σαββατοκύριακο βέβαια, θα μπορούσαν να αναμειχθούν περισσότερο στην προετοιμασία του φαγητού και να αναλάβουν από έναν πιο συγκεκριμένο ρόλο. Για παράδειγμα, κάποιος θα ετοιμάζει τη σαλάτα, κάποιος θα αναλάβει να βοηθήσει στο κόψιμο των υλικών για το κυρίως πιάτο κτλ.

Για τις καθημερινές μέρες, σας προτείνουμε κάποια εύκολα φαγητά για όλη την οικογένεια:

  1. Ομελέτα με λαχανικά.

    Ποιος δεν αγαπάει τις ομελέτες! Εύκολο και νόστιμο φαγητό που μπορείτε να εμπλουτίσετε με ό,τι έχει το ψυγείο σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να φτιάξετε ομελέτα με λαχανικά ή με κοτόπουλο που θα έχει περισσέψει από άλλο φαγητό.

  2. Σούπα λαχανικών

    Τους χειμερινούς μήνες, η σούπα αποτελεί μια ιδανική επιλογή και μάλιστα μπορείτε να την έχετε ετοιμάσει από το πρωί και να τη ζεστάνετε το βράδυ. Επιλέξτε κολοκύθες, όταν είναι στην εποχή τους ή μανιτάρια, για να φτιάξετε νόστιμη μανιταρόσουπα.

  3. Μπιφτέκια γαλοπούλας

    Όταν θα έχετε χρόνο, ζυμώστε μπιφτέκια γαλοπούλας και φυλάξτε τα καλά κλεισμένα σε τάπερ στην κατάψυξη. Έτσι, όποτε θέλετε, μπορείτε να τα βγάζετε, να τα ψήνετε στο γκριλ και να έχετε στο λεπτό ένα υγιεινό γεύμα. Ιδανικά, συνοδέψτε με σαλάτα ή βραστά λαχανικά.

  4. Κοτόπουλο φιλέτο

    Το κοτόπουλο πάντα αποτελεί μια ελαφριά λύση για το βραδινό φαγητό. Επιλέξτε φιλέτο και μαρινάρετε με μυρωδικά (θυμάρι, ρίγανη) και μπαχαρικά (γλυκιά πάπρικα, κάρυ, κουρκουμά, φρεσκοτριμμένο πιπέρι). Μπορείτε να δώσετε επιπλέον γεύση, αν αλείψετε τα φιλέτα με μουστάρδα. Συνοδέψτε με σαλάτα ή πατάτες βραστές ή ρύζι.

  5. Μακαρονάδα

    Τα μακαρόνια πάντα κατέχουν ξεχωριστή θέση στη λίστα προτιμήσεων των παιδιών! Πρόκειται για γρήγορη λύση βραδινού φαγητού, αρκεί, να αποφύγετε λιπαρές σάλτσες. Μπορείτε να φτιάξετε μια εύκολη κόκκινη σάλτσα με χυμό ντομάτας και να πασπαλίσετε με τριμμένη γραβιέρα. Βάλτε τη φαντασία σας και αξιοποιήστε ό,τι έχει το ψυγείο σας, για να δημιουργήσετε περισσότερες εκδοχές, όπως σάλτσα με μανιτάρια ή αρακά ή κομματάκια κοτόπουλου, που μπορεί να έχουν περισσέψει από το μεσημεριανό σας φαγητό. Αν θέλετε, επιλέξτε για κάθε δημιουργία σας διαφορετικό είδος μακαρονιών (σπαγγέτι, πένες, βίδες, ταλιατέλες κτλ.) ή ακόμα και μακαρόνια χρωματιστά (που έχουν στη σύστασή τους λαχανικά), ώστε να έχετε ποικιλία και να μην βαρεθούν τα παιδάκια σας ποτέ!