Your webbrowser is outdated and no longer supported by Microsoft Windows. Please update to a newer browser by downloading one of these free alternatives.
Συχνά, ακούμε για το πόσο σημαντικό είναι το πρώτο γεύμα της ημέρας. Θα έχετε παρατηρήσει πώς όταν φεύγετε από το σπίτι χωρίς πρωινό, η ενέργειά σας είναι μειωμένη. Για αυτό, και οι ειδικοί τονίζουν ακόμα περισσότερο τη σημασία του πρωινού για τα παιδιά.

Τα παιδιά ξυπνάνε νωρίς, για να πάνε σχολείο και για το λόγο αυτό χρειάζονται άμεση ενέργεια. Ένα θρεπτικό πρωινό θα τους εξασφαλίσει αυτήν την ενέργεια και θα τα βοηθήσει να είναι πιο αποδοτικά στο σχολείο. Αν λοιπόν, αναρωτιέστε τι θα μπορούσατε να ετοιμάζετε καθημερινά στα παιδιά σας, μπορείτε να πάρετε μερικές ιδέες από τις παρακάτω συνταγές μας. Φυσικά, όλες οι προτάσεις είναι για μικρούς και για μεγάλους!

  1. Το πιο εύκολο και θρεπτικό πρωινό που μπορείτε να ετοιμάσετε είναι φέτες φρέσκου ή φρυγανισμένου ψωμιού, αλειμμένες με Βιτάμ και μέλι ή μαρμελάδα. Συνοδέψτε με ένα ποτήρι γάλα ή φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκαλιού.
  2. Μια ακόμα γρήγορη, νόστιμή και πλούσια σε θρεπτικά συστατικά λύση, είναι το γνωστό σε όλους μας…τοστ! Αλείφετε τις φέτες ψωμιού με Βιτάμ, τοποθετείτε τυρί και αλλαντικό που αρέσει στα παιδιά και είναι έτοιμο! Αν δεν μπορείτε να αποφύγετε το αλλαντικό, επιλέξτε κάποιο με πιο χαμηλά λιπαρά.
  3. Αν έχετε χρόνο για ένα ακόμα πιο νόστιμο, αγαπημένο πρωινό, ετοιμάστε αυγόφετες σε μια πιο υγιεινή εκδοχή. Αν τις γνωρίζετε τηγανιτές, τότε θα μείνετε έκπληκτοι, όταν δείτε ότι μπορείτε να τις φτιάξετε στο φούρνο, χωρίς να χάσουν τη γεύση τους. Πρώτα, κόβετε μια φραντζόλα ψωμιού σε μέτριες φέτες (όχι πολύ λεπτές, ούτε πολύ παχιές). Χτυπάτε ένα αυγό και μια κούπα γάλα σε ένα μπολ. Ύστερα, αρωματίζετε με μια βανίλια. Στη συνέχεια, βουτάτε τις φέτες ψωμιού στο υγρό μείγμα και τις τοποθετείτε στη λαμαρίνα του φούρνου, την οποία έχετε πρώτα αλείψει με Βιτάμ. Ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170οC αέρα, μέχρι να ροδίσουν και να πάρουν χρυσαφί χρώμα και από τις δύο πλευρές. Μόλις βγουν ζεστές από το φούρνο, πασπαλίστε με ζάχαρη και κανέλα. Προαιρετικά, περιχύνετε και με μέλι.
  4. Αν ο χρόνος σας πιέζει, φροντίστε να ετοιμάσετε ένα κέικ από το προηγούμενο βράδυ. Σας προτείνουμε ένα κέικ βανίλιας ή ένα κέικ μπανάνας, που συνοδεύονται και τα δυο υπέροχα με ένα ποτήρι γάλα. Μπορείτε να εμπλουτίσετε τα κέικ με σταφίδες ή σταγόνες κουβερτούρας, για να δημιουργήσετε ενδιαφέρουσες παραλλαγές.
  5. Τα μουστοκούλουρα ή τα κουλουράκια πορτοκαλιού αποτελούν μια ακόμα νόστιμη πρόταση πρωινού. Προτείνουμε να ετοιμάσετε τα κουλουράκια σας κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, που υπάρχει μεγαλύτερη άνεση χρόνου, και αφού τα αφήσετε να κρυώσουν καλά, να τα διατηρήσετε σε ένα καλά κλεισμένο κουτί. Αυτό ήταν! Τώρα, θα μπορείτε να τα καταναλώνετε οικογενειακώς τα πρωινά μέσα στην εβδομάδα. Και μην ξεχνάτε! Τα παιδιά απολαμβάνουν να «βουτάνε» το κουλουράκι μέσα στο γάλα!