Your webbrowser is outdated and no longer supported by Microsoft Windows. Please update to a newer browser by downloading one of these free alternatives.
Η ώρα του μεσημεριανού φαγητού είναι πολύ σημαντική για όλη την οικογένεια. Είναι αυτές οι στιγμές που οι γονείς και τα παιδιά θα μοιραστούν τα νέα τους, θα γελάσουν, θα απολαύσουν το φαγητό.

Βέβαια, αυτό είναι πιο εύκολο να πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου και όχι τόσο τις υπόλοιπες ημέρες, αφού τα ωράρια όλων διαφέρουν. Αν λοιπόν, η εβδομάδα σας βρίσκει στο γραφείο και τα παιδιά σε διάφορες δραστηριότητες, τότε θα χρειαστείτε ταπεράκια! Το Σαββατοκύριακο, μπορείτε να κάνετε έναν προγραμματισμό για όλη την εβδομάδα με ιδέες που θα περιέχουν κρέας, κοτόπουλο, όσπρια, λαχανικά, ώστε να καλύψετε όλες τις διατροφικές ομάδες.

  1. Ρολάκια με αραβική πίτα ή τορτίγια

    Αν τα σάντουιτς σας έχουν κουράσει, τότε προμηθευτείτε αραβικές πίτες ή τορτίγιες, που τις βρίσκετε εύκολα πια στα περισσότερα σούπερ μάρκετ. Η γέμιση μπορεί να αποτελείται από ψητό φιλέτο κοτόπουλο, μαρούλι, κατίκι Δομοκού – εναλλακτικά, αν θέλετε μια φέτε τυρί με χαμηλά λιπαρά – και χρωματιστές πιπεριές. Αν τα παιδιά δεν ενθουσιάζονται με τις πιπεριές, μπορείτε να τις αντικαταστήσετε με στικς από αγγουράκι. Ύστερα, απλά τυλίγετε και τα ρολάκια σας είναι έτοιμα! Επιπλέον, αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε μια σως, μπορείτε να αντικαταστήσετε τη μαγιονέζα με λίγο γιαούρτι ή μουστάρδα.

  2. Ταπεράκι με σαλάτα ζυμαρικών ή πλιγούρι

    Τα ζυμαρικά αρέσουν σε όλους! Αν όμως θέλετε να τα έχετε μαζί σας σε τάπερ, θα είναι δύσκολο να περιέχουν τη φρέσκια σάλτσα που θα απολαμβάνατε στην κουζίνα του σπιτιού σας. Μπορείτε λοιπόν, να φτιάξετε ένα κρύο πιάτο ζυμαρικών ή να χρησιμοποιήσετε πλιγούρι για αλλαγή. Ακολουθείτε τις οδηγίες βρασίματος και στη συνέχεια τα αφήνετε να κρυώσουν, αφού τα ανακατέψετε με μια μικρή ποσότητα Βιτάμ. Στη συνέχεια μπορείτε να ψιλοκόψετε ντομάτα, αγγούρι, μαϊντανό, πιπεριές, κίτρινο τυρί ή γραβιέρα, γαλοπούλα (για τοστ) και να τα ανακατέψετε. Έτσι, το φαγητό του τάπερ μεταμορφώνεται σε ένα πλούσιο γεύμα! Αν θέλετε, μπορείτε να δοκιμάσετε και μια πιο ελληνική εκδοχή με ντομάτα, ελιές, φέτα, κάππαρη και ρίγανη.

  3. Ταπεράκι με όσπρια

    Αν ο τίτλος σας παραξένεψε και φαντάζεστε ότι θα διαβάσετε για σούπα με όσπρια στο ταπεράκι, θα σας διαψεύσουμε! Τα όσπρια μπορούν να μεταμορφωθούν σε φανταστικές σαλάτες, που θα σας καλύψουν διατροφικά και θα σας δώσουν ενέργεια. Βράζετε τα όσπρια, όπως τις φακές, τα ρεβίθια, τα μαυρομάτικα φασόλια, τα στραγγίζετε, όταν είναι έτοιμα και τα αφήνετε να κρυώσουν. Στη συνέχεια, μπορείτε να προσθέσετε ό,τι και στα ζυμαρικά της προηγούμενης πρότασης και να έχετε έτοιμο ένα θρεπτικό και πεντανόστιμο γεύμα! Μπορείτε να συνοδεύεστε και με κάποια παξιμάδια κριθαριού ή σικάλεως. Σίγουρα αυτό το γεύμα δε θα είναι πρώτο στην προτίμηση των παιδιών, οπότε μπορείτε να το παραλείψετε μέχρι να εξοικειωθούν με τα όσπρια και να εισάγετε πρώτα τα όσπρια σε μορφή σούπας.

  4. «Πολύχρωμο» παιδικό τάπερ

    Όταν μιλάμε για χρώματα στο παιδικό τάπερ, δεν εννοούμε το ίδιο το τάπερ, αλλά το περιεχόμενό του! Αν τα παιδιά περνούν το μεσημέρι στο σχολείο, τότε είναι καλό να έχουν ένα ολοκληρωμένο γεύμα στο ταπεράκι τους. Εκτός από το φαγητό τους, προσθέστε σε μια θήκη το φρούτο τους ή κάτι που θα κάνει το σνακ τους πιο δελεαστικό, όπως τρίγωνα τυράκια ή μικρά κριτσίνια με σουσάμι. Ένα μικρό γιαούρτι με γεύσεις φρούτων αποτελεί ένα ακόμα καλό συνοδευτικό, αν θελήσουν κάτι γλυκό. Τέλος, αν κάποιες φορές, δυσκολεύεστε να σκεφτείτε τι είδους φαγητό θα ήταν καταλληλότερο για να πάρουν μαζί, οι χειροποίητες πίτες είναι μια πολύ καλή ιδέα! Με τυρί, με λαχανικά ή ακόμα και με κρέας, τα παιδιά θα έχουν μια γευστική επιλογή στο τάπερ τους, που προέρχεται από την κουζίνα του σπιτιού τους!