Your webbrowser is outdated and no longer supported by Microsoft Windows. Please update to a newer browser by downloading one of these free alternatives.
Ο ρόλος της μαμάς είναι σίγουρα δύσκολος, αφού έχει να συνδυάσει οικογένεια, σπίτι και δουλειά. Μέσα στους γρήγορους ρυθμούς της καθημερινότητας, ψάχνει πάντα τρόπους, για να βρει ενέργεια και να μπορέσει να αντεπεξέλθει σε κάθε ρόλο.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αποφεύγει την κατανάλωση έτοιμων, επεξεργασμένων σνακ, τα οποία περιέχουν συνήθως αρκετές ποσότητες ζάχαρης και αλατιού. Εμείς, σας προτείνουμε ιδέες για χειροποίητα σνακ, τα οποία θα λατρέψετε τόσο εσείς, όσο και τα παιδιά σας! Γιατί, φυσικά, εκτός από εσάς και τα παιδιά θα χρειαστούν ένα θρεπτικό σνακ στα διαλείμματα τους, ώστε να συνεχίσουν το διάβασμα ή …το παιχνίδι!

  1. Μπάρες δημητριακών.

    Σίγουρα, το πιο εύκολο είναι να αγοράσετε τις έτοιμες μπάρες δημητριακών από το σούπερ μάρκετ. Δε θα ήταν όμως καλύτερα να τις φτιάξετε στο σπίτι με απλά υλικά της επιλογής σας; Μπορείτε να ετοιμάσετε μπάρες με νιφάδες βρώμης, μέλι και μπανάνα και να τυλίξετε την κάθε μπάρα σε λαδόκολλα, δημιουργώντας έτσι, ατομικά πακετάκια. Με αυτό τον τρόπο, το θρεπτικό σνακ σας είναι έτοιμο να μπει στην τσάντα σας πριν φύγετε για τη δουλειά, αλλά και στη σχολική τσάντα των παιδιών πριν φύγουν για το σχολείο!

  2. Αλμυρό κέικ

    Πώς θα κάνετε τον εαυτό σας ή τα παιδιά να πουν "όχι" σε μια έτοιμη τυρόπιτα σφολιάτας από τον φούρνο; Αυτό θα το πετύχετε, όταν φτιάξετε ένα πεντανόστιμο, αλμυρό κέικ! Πράγματι, τα κέικ δεν είναι μόνο γλυκά, αλλά έχουν και την αλμυρή εκδοχή τους. Το αλμυρό κέικ περιέχει συνήθως γιαούρτι, γραβιέρα ή κάποιο τυρί της αρεσκείας σας, λαχανικά, όπως πιπεριές και αν θέλετε προσθέτετε και κάποιο ελαφρύ αλλαντικό. Σε κάθε περίπτωση, το αποτέλεσμα θα σας εκπλήξει και θα ικανοποιήσει τις λιγούρες όλης της οικογένειας για αλμυρό σνακ!

  3. Αντικατάσταση λευκού αλευριού με αλεύρι ολικής άλεσης.

    Το αλεύρι ολικής άλεσης σίγουρα περιέχει περισσότερα θρεπτικά συστατικά από το λευκό. Βέβαια, η απλή αντικατάσταση του σε μια συνταγή για ένα αφράτο κέικ, δε θα δώσει το ίδιο αποτέλεσμα, αλλά με βεβαιότητα, θα κάνει το κέικ σας πιο υγιεινό. Μπορείτε αρχικά, σε μια συνταγή για μπισκότα ή κέικ να χρησιμοποιείτε μισή ποσότητα λευκού – μισή ποσότητα ολικής άλεσης, μέχρι να εξοικειωθείτε με τις αναλογίες. Επιπλέον, μπορείτε να μειώσετε και τη ζάχαρη, ώστε να συνηθίζουν τα παιδιά (αλλά και εσείς) σε ελαφρύτερα γλυκά.

     

  4. Σμούθι φρούτων

    Αρκετές φορές, αν και γνωρίζετε ότι τα φρούτα χρειάζεται να υπάρχουν στη διατροφή σας, τα ξεχνάτε. Ίσως, θέλετε έναν πιο δημιουργικό τρόπο, για να καταναλώσετε το φρούτο ως σνακ. Τι λέτε λοιπόν για σμούθι; Απλά θα χρειαστείτε ένα μπλέντερ και ψηλά ποτήρια για εσάς και τα παιδιά! Επιλέξτε φρούτα εποχής και κάντε κάθε φορά διαφορετικούς γευστικούς συνδυασμούς, συνδυάζοντας με γάλα ή ακόμα και γιαούρτι, όπου ταιριάζει. Για παράδειγμα, ο πιο εύκολος και υπέροχος συνδυασμός είναι γάλα – μπανάνα – φράουλα – κακάο, τον οποίο θα τον λατρέψει όλη η οικογένεια. Κάποιοι ακόμα μοναδικοί συνδυασμοί είναι: μήλο – ακτινίδιο – γιαούρτι – μέλι και ροδάκινο – μπανάνα – γάλα – κανέλα.