Κολατσιό και έξυπνα σνακ

Κολατσιό και έξυπνα σνακ

Το κολατσιό από το σπίτι είναι η ιδανική επιλογή, έτσι ώστε τα παιδιά να μην καταφεύγουν σε ανθυγιεινές επιλογές από το κυλικείο. Σημαντικό είναι να γνωρίζει η μαμά το πρόγραμμα των διαλειμμάτων και δραστηριοτήτων των παιδιών, έτσι ώστε να μπορεί να προγραμματίσει το φαγητό του. Επίσης οι γονείς πρέπει να φροντίζουν να παίρνουν τα παιδιά τουλάχιστον 2-3 μικρά γεύματα στο σχολείο, τα οποία θα τρώνε σε ξεχωριστά διαλείμματα και όχι μια και έξω.

Μερικά έξυπνα σνακς που μπορεί να έχει το παιδί μαζί του είναι :

  • Φρέσκα φρούτα, όπως μπανάνα, μήλο, μανταρίνι, σταφύλι εποχής. Η μπανάνα αποτελεί την συνηθισμένη επιλογή επειδή είναι νόστιμη και γεμάτη ενέργεια!
  • Αποξηραμένα φρούτα ως εναλλακτική των φρέσκων. Δαμάσκηνα, σταφίδες, νόστιμα και υγιεινά.
  • 1 φέτα σπιτικό κέικ παρασκευασμένο με Βιτάμ και 1 φυσικό χυμό ή φρούτο
  • Μπισκότα σπιτικά φτιαγμένα με Βιτάμ και αποξηραμένα φρούτα
  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης, εύκολο στη μεταφορά και χορταστικό
  • Σάντουιτς σε ψωμί ολικής αλέσεως ή αραβική με τυρί, γαλοπούλα, Βιτάμ και λαχανικά της αρεσκείας του.
  • Τονοσάντουιτς με μαρούλι, κρεμμυδάκι και λίγο Βιτάμ. Θρεπτικό και νόστιμο!!
  • 1-2 κομμάτια σπιτική πίτσα.
  • Μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως ή ξηρών καρπών και φρούτων. Μπορείτε να φτιάξετε και στο σπίτι τις δικές σας!
  • Παξιμάδια, πολύπορα κριτσίνια

Ακόμη καλύτερο θα ήταν εάν συμμετείχε και το παιδί στην αγορά των τροφίμων αυτών και στην προετοιμασία του δικού του κολατσιού, έτσι ώστε να λιγοστεύουν οι πιθανότητες να γυρίσει σπίτι χωρίς να το έχει καταναλώσει!

Όλα αυτά καθιστούν την καντίνα της μαμάς την καλύτερη επιλογή για τα γεύματα του παιδιού στο σχολείο, αλλά και την πιο οικονομική!!

TOP