Ιδέες για κολατσιό

Ιδέες για βραδινό

Ο ρόλος της μαμάς είναι σίγουρα δύσκολος, αφού έχει να συνδυάσει οικογένεια, σπίτι και δουλειά. Μέσα στους γρήγορους ρυθμούς της καθημερινότητας, ψάχνει τρόπους για να βρει ενέργεια και να μπορέσει να αντεπεξέλθει. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αποφεύγει να καταναλώνει έτοιμα, επεξεργασμένα σνακ, τα οποία περιέχουν συνήθως αρκετές ποσότητες ζάχαρης και αλατιού. Εμείς σας προτείνουμε ιδέες για χειροποίητα σνακ που θα λατρέψετε και εσείς, αλλά και τα παιδιά. Γιατί, φυσικά εκτός από εσάς και τα παιδιά θα χρειαστούν ένα θρεπτικό σνακ στα διαλείμματα τους, ώστε να συνεχίσουν το διάβασμα ή …το παιχνίδι!

  1. Μπάρες δημητριακών.


    Σίγουρα το πιο εύκολο είναι να αγοράσετε τις έτοιμες μπάρες δημητριακών από το σούπερ μάρκετ. Δε θα ήταν όμως καλύτερα να τις φτιάξετε στο σπίτι με απλά υλικά, της επιλογής σας; Μπορείτε να ετοιμάσετε μπάρες με νιφάδες βρώμης, μέλι και μπανάνα και να τυλίξετε την κάθε μπάρα σε λαδόκολλα, δημιουργώντας ατομικό πακετάκι. Το θρεπτικό σνακ σας είναι έτοιμο να μπει στην τσάντα σας, όταν θα φύγετε για τη δουλειά, καθώς και στην σχολική τσάντα των παιδικών.

  2. Αλμυρό κέικ


    Πώς θα κάνετε τον εαυτό σας ή τα παιδιά να αρνηθούν μια έτοιμη τυρόπιτα σφολιάτας από το φούρνο; Αυτό θα το πετύχετε όταν φτιάξετε ένα αλμυρό κέικ! Πράγματι, τα κέικ δεν είναι μόνο γλυκά, αλλά έχουν και την αλμυρή εκδοχή τους. Το αλμυρό κέικ περιέχει συνήθως γιαούρτι, γραβιέρα ή κάποιο τυρί της αρεσκείας, λαχανικά όπως πιπεριές και αν θέλετε προσθέτετε και κάποιο ελαφρύ αλλαντικό. Σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα θα σας εκπλήξει και θα ικανοποιήσει τις λιγούρες όλης της οικογένειας για αλμυρό σνακ!

  3. Αντικατάσταση λευκού αλευριού με αλεύρι ολικής άλεσης.


    Το αλεύρι ολικής άλεσης σίγουρα περιέχει περισσότερα θρεπτικά συστατικά από το λευκό. Βέβαια, η απλή αντικατάσταση του σε μια συνταγή για ένα αφράτο κέικ, δε θα δώσει το ίδιο αποτέλεσμα, αλλά σίγουρα θα κάνει το κέικ πιο υγιεινό. Μπορείτε αρχικά, σε μια συνταγή για μπισκότα ή κέικ να χρησιμοποιείτε μισή ποσότητα λευκό – μισή ποσότητα ολικής άλεσης, μέχρι να εξοικειωθείτε. Επιπλέον μπορείτε να μειώσετε και τη ζάχαρη, ώστε να συνηθίζουν τα παιδιά (αλλά και εσείς) σε ελαφρύτερα γλυκά.

  4. Σμούθι φρούτων

    Αρκετές φορές, αν και γνωρίζετε ότι τα φρούτα πρέπει να υπάρχουν στη διατροφή σας, τα ξεχνάτε. Ίσως θέλετε έναν πιο δημιουργικό τρόπο για να καταναλώστε το φρούτο ως σνακ. Αυτός είναι το σμούθι! Απλά θα χρειαστείτε ένα μπλέντερ και ψηλά ποτήρια για εσάς και τα παιδιά! Επιλέξτε φρούτα εποχής και κάντε γευστικούς συνδυασμούς, συνδυάζοντας με γάλα όπου ταιριάζει. Για παράδειγμα ο πιο εύκολος και υπέροχος συνδυασμός είναι γάλα – μπανάνα – φράουλα – κακάο, τον οποίο θα τον λατρέψετε όλη η οικογένεια. Κάποιες ακόμη προτάσεις είναι μήλο – ακτινίδιο – γιαούρτι – μέλι και ροδάκινο – μπανάνα – γάλα – κανέλα.
TOP