Ιδέες για πρωινό

Ιδέες για πρωινό

Συχνά ακούμε για το πόσο σημαντικό είναι το πρώτο γεύμα της ημέρας. Θα έχετε παρατηρήσει πώς αν φύγετε από το σπίτι χωρίς να έχετε πάρει πρωινό, η ενέργειά σας είναι μειωμένη. Αυτό υποστηρίζουν οι ειδικοί και τονίζουν ακόμα περισσότερο τη σημασία του πρωινού για τα παιδιά.

Τα παιδιά ξυπνάνε νωρίς για να πάνε σχολείο και για το λόγο αυτό χρειάζονται ενέργεια. Ένα θρεπτικό πρωινό θα τους εξασφαλίσει αυτήν την ενέργεια και θα τα βοηθήσει να είναι πιο αποδοτικά στο σχολείο. Αν λοιπόν αναρωτιέστε τι θα ετοιμάζετε καθημερινά στα παιδιά σας, μπορείτε να πάρετε ιδέες από τις παρακάτω συνταγές που σας προτείνουμε. Φυσικά όλες οι προτάσεις είναι για μικρούς και μεγάλους!

  1. Το πιο εύκολο και θρεπτικό πρωινό που μπορείτε να ετοιμάσετε είναι φέτες φρέσκου ή φρυγανισμένου ψωμιού, αλειμμένες με Βιτάμ και μέλι ή μαρμελάδα. Συνοδέψτε με ένα ποτήρι γάλα ή φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκάλι.
  2. Μια ακόμα γρήγορη λύση, αλλά νόστιμη και με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, είναι το γνωστό σε όλους μας…τοστ! Αλείφετε τις φέτες ψωμιού με Βιτάμ, τοποθετείτε τυρί και αλλαντικό που αρέσει στα παιδιά και είναι έτοιμο.Αν δεν μπορείτε να αποφύγετε το αλλαντικό, επιλέξτε κάποιο με χαμηλά λιπαρά.
  3. Αν έχετε χρόνο για ένα ακόμα πιο νόστιμο πρωινό, ετοιμάστε αυγόφετες σε μια πιο υγιεινή εκδοχή. Αν τις γνωρίζετε τηγανιτές, τότε θα μείνετε έκπληκτοι όταν δείτε ότι μπορείτε να τις φτιάξετε στο φούρνο, χωρίς να χάσουν τη γεύση τους. Κόβετε μια φρατζόλα ψωμιού σε μέτριες φέτες (όχι πολύ λεπτές, ούτε πολύ παχιές). Χτυπάτε σε ένα μπολ ένα αυγό και μια κούπα γάλα. Αρωματίζετε με μια βανίλια. Στη συνέχεια βουτήξτε τις φέτες ψωμιού και τοποθετήστε τις στη λαμαρίνα του φούρνου, την οποία έχετε αλείψει με Βιτάμ. Ψήστε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170οCαέρα, μέχρι να ροδίσουν και να κάνουν κρούστα και από τις δύο πλευρές. Μόλις βγούνε ζεστές από το φούρνο, πασπαλίστε με ζάχαρη και κανέλα. Αν θέλετε, περιχύνετε και με μέλι.
  4. Αν ο χρόνος σας πιέζει, φροντίστε να ετοιμάσετε ένα κέικ από το προηγούμενο βράδυ. Σας προτείνουμε ένα κέικ βανίλιας ή ένα κέικ μπανάνας, που συνοδεύονται υπέροχα με ένα ποτήρι γάλα. Μπορείτε να εμπλουτίσετε τα κέικ με σταφίδες ή σταγόνες κουβερτούρας και να δημιουργήσετε παραλλαγές.
  5. Τα μουστοκούλουρα ή τα κουλουράκια πορτοκαλιού αποτελούν μια ακόμα νόστιμη πρόταση πρωινού και ταυτόχρονα λύση του Σαββατοκύριακου. Με άλλα λόγια, ετοιμάζετε τα κουλουράκια σας κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, τα διατηρείτε σε κλειστό κουτί και τα καταναλώνετε οικογενειακώς τα πρωινά μέσα στην εβδομάδα. Τα παιδιά απολαμβάνουν να «βουτάνε» το κουλουράκι μέσα στο γάλα!
TOP